miercuri, 14 iulie 2010

imi vand masina - chevrolet camaro

O vand.  
Chevrolet camaro, 3,4 FSI, V6, aer, abs, airbag, dvd player sony etc.
Mi-am facut-o cadou chiar de ziua mea, in 2007 si de atunci m-a purtat pe multe drumuri si prin multe amintiri frumoase. Dar a venit timpul sa ne despartim. Zic eu. Ea nu prea vrea, tinand cont ca pe autovit a avut 15.000 de vizualizari (de 100 de ori mai mult decat totalul vizualizarilor blogului asta) si nu am primit decat 2 telefoane. Motorul mare sperie multa lume, dar face toti banii pentru un pasionat.
So, daca e cineva interesat, mail me or call me. detaliile de contact le gasiti in linkul de mai jos, de pe mobile.ro. Sau pe site-urile de vanzari auto, fiindca e printre putinele "camaro" care se vand in tara asta, la pretul modic pe care-l cer.




Mai multe detalii gasiti cu click pe linkul asta de pe mobile.ro .

PS: putini dintre voi poate va intrebati de ce o vand.
O vand fiindca asa vreau.

3 comentarii:

Anonim spunea...

0747529252 sunt interesat de camaro

Anonim spunea...

zero sapte patru sapte cinci doi noua doi cinci doi.sunt interesat de camaro

Fabian spunea...

cu parere de rau, am vandut-o de mult. dar am vazut ca e iar la vanzare, o gasiti in anunturile din 4tunning.