joi, 17 februarie 2011

abia astept 2019

Abia astept 2019...asta daca scapam de eruptiile solare.
De ce 2019? Pai va explic imediat.

In avalansa de stiri din ultimele saptamani, timp in care nu am mai scris nimic, un singur material de presa mi-a atras atentia. Si am zis: Oau!

Am lasat deoparte arestari, sindicalisti, schimbari de premier si alte povesti ale vremii nedemne de cartea de istorie si m-am aplecat asupra unui studiu intitulat "Demografia iubirii: revoluţie sau război". Probabil merita mentionat si autorul: "sociologul" Sebastian Lazaroiu.

Pe care daca l-ati scapat, prinsi in cotidian (traficul rutier, mancare si plata ratelor), voi rezuma:
"În anul 2019, în România vor fi mai mulţi bărbaţi la vârsta căsătoriei decât partenere disponibile. Un milion de tineri îşi vor căuta perechea, iar aproximativ 160.000 de bărbaţi vor rămâne necăsătoriţi. În asemenea perioade de dezechilibru, cercetătorii arată că există riscul de avea revoluţii (chiar de catifea) sau creşteri ale agresivităţii (războaie). Dacă în 1989 aveam două partenere la un bărbat şi s-a ajuns la o revoluţie politică, în 2019 vom avea 1,3 parteneri la fiecare parteneră, iar efectele nu sunt încă foarte uşor de anticipat."

Una din concluzii e ca ar trebui sa legalizam prostitutia.  No comment.

Alta concluzie ar fi ca "bărbaţii "fără resurse" vor avea greutăţi mai mari în a-şi găsi o parteneră".Presupun ca se refera la resurse materiale.

Si capacul peste oala/colacul peste pupaza/claia peste gramada/bomboana pe coliva/cireasa de pe tort:

"Pentru femei, situaţia este ideală. Din cauza competiţiei acerbe, bărbaţii care-şi vor găsi o parteneră vor deveni mai atenţi, mai romantici şi mai preocupaţi de căsnicie şi de creşterea copiilor."

Deci fratilor, am pus-o!

-

Niciun comentariu: