marți, 12 iunie 2012

Intelepciunea vine odata cu varsta ??

Anul 2012, ziua intai a lunii mai. La o zi dupa implinirea frumoasei varste de treizeci si ceva de ani, ma aflam in Sambata de Sus. Am vizitat pestera unde Arsenie Boca (1910-1989) "se ruga si se roaga pentru noi". Traseul pana la pestera e destul de anevoios, trebuie sa ajungi la cabana "Valea Sambetei" (1400 m altitudine) si ulterior se urca pe o poteca, stanci, scari din lemn.
  

  Desi incepuse luna mai, in unele locuri zapada inca nu se topise:


 Aici se ruga si se roaga parintele:

Peisajul privit de jos precum si de la inaltimea pesterii:




Si la coborare, normal ca nu m-am putu abtine iar geanta pe care am carat-o degeaba pana sus a devenit sanie.
 

 











Mersi Calin pentru poze!
Si o poza de final:


PS: ca sa vedeti fotografiile la marimea maxima, click pe poze :)




3 comentarii:

Anonim spunea...

ma bucur ca am intrat pe acest blog
si multumesc pentru frumoasele poze.
Tinerete,maturitate,nebunie,peisaje minunate cum multe sunt in saraca tara bogata.
Bafta!

Fabian spunea...

Multumesc pentru comment, intr-adevar, printre picaturi incerc sa descriu frumusetile acestei tari, prea putin evidentiate si apreciate. Bine zis: "saraca tara bogata"...

Anonim spunea...

fabianbad.blogspot.com m-a surprins in mod placut. Foarte interesant! http://filme-online-hd.eu/ - filme online hd.