vineri, 6 martie 2015

Cine fura azi un leu...


Povesteam acum cateva saptamani AICI cum am fost inselat de un supermarket. Generalizez fiindca nu pot invinovati pe cineva anume.
Desi am fost pacalit cu 1,1 (UNU) lei X 2, fiindca am luat 2 produse, am fost "incurajat" enorm de indiferenta celor de la "relatii cu clientii" si  le-am facut reclamatie. Bineinteles, cu dovezile atasate.

Astazi am primit raspunsul de la Protectia Consumatorului. Imi dau dreptate. Chiar justifica intr-un fel greseala magazinului, invocand faptul ca pretul fals afisat la raft era al unui produs alaturat. Si imi spun ca "operatorul economic a fost sanctionat contraventional conform legislatiei Protectiei Consumatorului". Din cate stiu, amenda minima e 1000 lei.

Din pacate, "sictirul" de la relatiile cu clientii nu a putut fi amendat.


Un comentariu:

Anonim spunea...

bravo frate!

Vali