sâmbătă, 12 iunie 2010

Concurs. Etapa II. Ghiciti locul.

Unde ma aflam cand am facut aceste fotografii?

Aveti indicii in 2 poze care va pot ajuta ca sa determinati locatia...pot doar sa spun ca sunt niste culmi superbe pe care, din pacate, am reusit sa la fotografiez doar cu telefonul. Scuze pentru calitate, dar puteti da click pe poza ca sa o mariti...si sa identificati muntii pe care ma aflam. So, good luck!



Si dovada faptului ca am fost acolo, alaturi de o mana de prieteni: batrana frontera, care nu rata nicio ocazie sa ma enerveze! Dar despre asta, intr-o poveste urmatoare.

5 comentarii:

Anonim spunea...

pai...trebuie sa fie muntii baiului. Se vad patrolul visiniu, frontera ta si terrano-ul care a fost la lui gepetto.
Daca am castigat ceva, da-mi un semn si iti zic eu cine sunt....:P - nu am mai vb de mult....

Fabian spunea...

inca nu zic daca e corect :)) considera asta un semn :P

Anonim spunea...

Ok... tin cont de semnul asta... si astept raspunsul corect ;) asta in caz ca al meu nu e :p

ciprian82 spunea...

sa fiu sincer mam uitat pe niste poze pt.k nam calcat pe acolo oricum intr-o poza se vede vf.Postavaru daca nu ma insel cu releu ala in varf sau ce-o fi...cred mai mult ghicesc..sunt m-tii baiului. posta de ciprian uk

Anonim spunea...

hai nea fabiane, zi daca am castigat.... ca tot astept raspunsul tau.. ca sa iti zic cine sunt :P